Arísek splnil podmínky CH CZ již v mezitřídě a navíc je z něj chovný pes :-)

Je to pro mě skoro až neuvěřitelné.... Aríska jsem si pořízovala hlavně jako mazlíčka. Vůbec by mě nevadilo kdyby měl plotnu nebo jinou vadu ....ale osud tomu chtěl a ve vrhu Elunky byl pouze jeden standardní pes s černými puntíky a to Arrow.  Ze začátku pro mě byly výstavy spíše "povinností" vůči naší chovatelce :-D. Ale ukázalo se že Arísek - neřízená střela, si předvádění ve výstavním kruhu neskutečně užívá. Samozřejmě se nám vždy nedařilo tak jako každému. Ale podařilo se nám dokončit JCh CZ, a to když už jsem vyhlídky na tento titul vzdala. A letos, Arískovi ještě nejsou ani 2 roky, se mu podařilo dokončit dokonce CH CZ!!!

Poslední potřebný CAC titul získal na krásné klubové výstavě v Praze 2.5.2016 od paní rozhodčí Iriny Petrakové (RU). I když se Arísek "načuchal" nějaké fenečky a celou dobu v kruhu nadával (nepodal jeho standardní výkon) paní rozhodčí jeho kvality ocenila a titul CAC jsme dostali. :-)

Po skončení klubové výstavy nás čekala bonitace, kde jsem vůbec netušila co nás čeká. Arísek byl vyfocen, přeměřen, celý zkontrolován, posouzen v pohybu a na závěr uchovněn s krásným bonitačním kódem A/3a/5.

Ještě chci poděkovat naší chovatelce Veronice Veselé za toho mého zlobivého klučíka bez kterého by byl můj život nuda a nepoznala bych tolik skvělých přátel a známých ve světě puntíků :-)