Začátek roku 2017

Letošní rok nám začal víc než úspěšně, hned v lednu na Hanácké výstavě se mě s Arískem splnil můj sen....říkala jsem si že jednou se třeba na bednu dostaneme a nečekaně se nám to povedlo už takhle brzy :-) Kdo mě zná ví že jsem na výstavách děsná nervóza, takže jsem závěrečky nechala na Arískovi, můj jediný úkol byl běžet stejně rychle jako on :D. Ve velkém kruhu byl jako ryba ve vodě, prostě se děsně rád předvádí a ukazuje... Nečekala jsem že se dostaneme do první pětky, už to pro mě byl šok a natož nádherné třetí místo...byl to opravdu senzační zážitek a jsem moc moc pyšná na toho mého klučíka kam až se dostal. :-)

Týden na to jsme dokončili v Nitře CH SK a začátkem února v Brně na DUO CACIB jsme získali už druhý CAC na GRAND ŠAMPIONA CZ......snad se nám celý rok bude takto krásně dařit :-)